Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
notice
Cuidado con este jugador el anda ab todos se estaban quejando en el server por este jugador por favor alguien denle baned. No tome video porque no tengo fraps pero estan de testigos Antolin y Name ellos me avisaron.

Por favor Austin si estas viendo esto escribele a Antolin y Name para que les des el adm pass en el server necesitamos que ellos anden su adm para estos casos.

Beware of this player the ab ab all were complaining on the server by this player please someone give him baned. Do not take video because I do not have fraps but they are witnesses Antolin and Name they warned me.

Please Austin if you are seeing this write to Antolin and Name so that you can give them the adm pass on the server we need them to walk their adm in these cases.

Attached Files Image(s)

[Image: 30c6npl.gif]
Reply
Bro que nick tiene en el juego, quiero saber ya que si hay un jugador que lo notaba bastante sospechoso puede que sea el mismo que yo digo, si no es, pues obvien este comentario xD

Bro nick has in the game, I want to know since if there is a player who noticed it quite suspicious it may be the same as I say, if it is not, then obvien this comment xD
Sigue las reglas y llegaras lejos
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)