Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Me guys
Hola gente.

Nada más para avisarles lo siguiente:

Recientemente entré a la escuela, mis vacaciones se acabaron Sad, y es por ello que no he podido ponerme al día con ustedes.

¿Recuerdan cuándo les dije que me cambié de casa?, pues lo hice, pero la nueva casa me queda demasiado lejos de mi escuela, hago 1 hr de camino e incluso más porque tomo la mayoria de las veces autobús.

Me levanto más temprano y me voy más temprano, por lo que si antes que vivia a 7 minutos de mi escuela, el TIEMPO no me duraba, ahora que vivo más lejos literalmente solo alcanzo a alistarme y partir. Llego noche a mi casa y lo único que hago es cenar y irme a dormir porque tengo que volver a levantarme temprano.

Esta es mi situación................... y por ello, les AVISO QUE POR ESTE MOTIVO ME VERÁN MUY POCAS VECES ACTIVO, pero seguiré entrando los fines de semana cuando tenga tiempo. Estoy por terminar mi bachillerato y buscando mi universidad.

TODOS LOS PROYECTOS QUE TENGA, DESARROLLANDO O EN DESARROLLO SON PAUSADOS HASTA NUEVO AVISO, HASTA QUE ME DE TIEMPO DE SEGUIR TRABAJANDO EN ELLOS.

Gracias y buen día!

ENGLISH*********************************************************************************************

Hello guys

Nothing more to tell you the following:

Recently I back to school, my holidays are over Sad, and that is why I have not been able to catch up with you.

Remember when I told them I changed my home? I did, but the new house is too far from my school, I do 1 hour and even more because I take buses most of the time.

I get up earlier and leave earlier, so if before I lived 7 minutes from my school, TIME did not last, now that I live further literally I only dress l and leave. I get home at night and all I do is have dinner and go to sleep because I have to get up early.

This is my situation ................... and for that reason, I NOTIFY YOU THAT FOR THIS REASON YOU WILL NOT SEE ME VERY MUCH TIMES ACTIVE, but I will continue entering the weekends when you have time . I'm about to finish my baccalaureate and looking for my university.

ALL THE PROJECTS THAT I HAVE,  OR I WILL BE DEVELOPING ARE PAUSED UNTIL NEW NOTICE, UNTIL I HAVE TIME TO CONTINUE WORKING ON THEM.

THANKS
[Image: rys01.jpg]
Reply
don't worry bro, life comes first and you gotta do what you gotta do . study hard and take care bro . 

see you . 
“To answer before listening — that is folly and shame.”
[Image: j8cr55.jpg]
Reply
good luck bro
"I love those who can smile in trouble"
[Image: OGT0Zuc.gif]
[Image: 154092113851391.png]
Reply
Español: Entiendo tu situacion por eso me desconecte por 4 años hasta que termine mi bachillerato mucha suerte amigo...
Inglish: I understand your situation so I disconnected for 4 years until I finish my baccalaureate good luck friend ...
Sigue las reglas y llegaras lejos
Reply
Good luck with ur school bro most important.............
[Image: j8l369.png]

[Image: 2dt3yo2.png]
Reply
What there is something more important than this, nobody told me. Big Grin
[Image: dptk0i.jpg]
Reply
Q mal rayas pero no te preocupes que el clan siempre estara aqui para cuando regreses . Echale ganas al estudio y te desel exitos bro

To bad rayas bro but dont worry clan will be here when you come back so work hard study hard and i wish you the best of the luck

Reply
Que mal bro esperamos verte pronto jugando
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)