Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SOF2RYS SOUNDPACKS
Hi guys, as you notice that many like to have new sounds in their game, I started to work in looking for you some sound packages to download.

Finally after a few days of searching through different pages as well as asking for files from my acquaintances and friends, you can create a sound package of 20 files.

NOTE: These files were not elaborated by me, they were collected as I mentioned before. Some were tested by me and work very well, others due to time can not try them, but some friends also assured me they worked.

It is your choice if you like to download and try them for yourself.

In the package comes a text document giving a brief explanation of the installation.

You can download the sound package, from our site: http://sof2rys.net (enter the page and slide down, there you will find the download.)

Enjoy!

Hola chicos, como vi que a muchos les interesa tener nuevos archivos de sonido en su juego, así que me puse a buscarlos para traerselos.

Duré algunos mínutos buscando en la web, hasta que encontré algunos, y otros se los pedí a algunos conocidos y amigos de juego.

NOTA: Estos archivos no fueron diseñados por mi, fueron recolectados como ya antes se mencionó, algunos fueron probados por mí y funcionan muy bien, otros no fueron probados por cuestión al tiempo, pero algunos amigos me aseguraron que funcionan.

Es tu decisión si decides descargarlos.

En el archivo RAR viene incluido un archivo de texto, explicando la instalación.

Puedes descargar el SOUNDPACKS, de nuestro sitio: http://sof2rys.net (Entra a la página, deslizala hacia abajo y ahí encontrarás la descarga).

Disfruta!

Attached Files Image(s)

[Image: rys01.jpg]
Reply
Good work bro
"I love those who can smile in trouble"
[Image: OGT0Zuc.gif]
[Image: 154092113851391.png]
Reply
(01-10-2019, 05:19 PM)<(T2K)>M.ElgenDy.RO Wrote: Good work bro

thanks bro! Big Grin
Reply
Estos son nuevos o son los mismos de nosotros?

Are these new or are they the same as us?
[Image: 30c6npl.gif]
Reply
(01-10-2019, 07:25 PM)<(T2K)>Wonka*ST* Wrote: Estos son nuevos o son los mismos de nosotros?

Are these new or are they the same as us?

new
nuevos
Reply
Rayas no afecta con el rpm usarlos?
Los probaste en el server batle?

Reply
(01-12-2019, 01:09 PM)<(T2K)>Nemesis*ST* Wrote: Rayas no afecta con el rpm usarlos?
Los probaste en el server batle?

Hola name, si probé algunos con rpm 0.78 pero no en battle, lo hice a través de un servidor en local que lancé yo. Si me da tiempo ahorita checaré el el server si funcionan.
Reply
Bro son los mismos que puso alucard yo pense que eran nuevos... yo ya habia hecho tambien un post para las personas que no les agarraba el audio de los sonidos

Bro are the same as he put alucard I thought they were new ... I had already made a post for people who did not get the audio of the sounds

http://www.time2killclan.com/XxForumxX/s...?tid=11963
[Image: 30c6npl.gif]
Reply
(01-12-2019, 02:22 PM)<(T2K)>Wonka*ST* Wrote: Bro son los mismos que puso alucard yo pense que eran nuevos... yo ya habia hecho tambien un post para las personas que no les agarraba el audio de los sonidos

Bro are the same as he put alucard I thought they were new ... I had already made a post for people who did not get the audio of the sounds

http://www.time2killclan.com/XxForumxX/s...?tid=11963

Ese archivo que subió ATB también fue anexado al paquete de SOFRYS, existen 20 paquetes de sonidos diferentes cada uno de ellos. De esos 20 paquetes estás seguro que ya fueron vistos antes aquí?

This file that was uploaded by ATB was also attached to the SOFRYS package, there are 20 different sound packages each one. Of those 20 packages are you sure they were seen before here?

Attached Files Image(s)

Reply
Rayas lo probaste en batle al fin ?

Rayas you allready test it in batlefrom?

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)