Shoutbox archive
avatar
hello
avatar
Don't if "OnePiece" is in this clan or not but he has wrong tag and no colors.. His shit looks like this all in blue "(T2K) OnePiece... plz advise
avatar
jajajajaja tu eres la reina de las putas xd
avatar
callate perra yo soy el jefe
avatar
jajajajaja tu eres la mujer del chapo y de pablo escobar y tambien eres mi mujer
avatar
sup
avatar
Me elpatron pablo escobar me elchapo de guzman jajajajaja
avatar
hi
avatar
jajajaja AD es mi mujer jajajajajajaj
avatar
MERIDA WONKA HAHAHAHA
avatar
jajaja no AD ES ELPATRON
avatar
Hello all
avatar
jajajajajaja AD es mi mujer
avatar
Wonka por favor hermano AD es elpatron wonka es elputa
avatar
good night all
avatar
hola
avatar
hello
avatar
omg kempachi ur stil live
avatar
hola
avatar
hi
avatar
hi
avatar
Hello
avatar
Hello
avatar
lol
avatar
Hahaha I miss my puta
avatar
ajajajjajaja addd noobb
avatar
sup
avatar
i dont wanna shoot someone and not be able to hit them because of spawn protection.
avatar
Im getting angry!!! INSTEAD OF ADDING THINGS U SHOULD FIX THING LIKE g_respawnInvulnerability !!!!! make that shit 1 or 2 sec
avatar
LMAO ADDING FIRE NADES
avatar
hola wonka puta xXXXXD
avatar
hola
avatar
hola neme
avatar
hello
avatar
hola
avatar
hi
avatar
Hola Big Grin
avatar
hi bramborek
avatar
hi
avatar
hello ,
avatar
hello!
avatar
hi
avatar
yo clan
avatar
Good Morning Clan
avatar
hi tokyo
avatar
hi
avatar
Sup all. T2K owning as usual!!
avatar
Hahahaha every1 fights with wally ahahaha he doesn't check the forum but I also.like to fight with him
avatar
Senior sof2 menber lel, you're the scum of sof2, i know players who were in the competitive/public scenario before u even made up your name, dont talk/do shit if you can't take shit back kiddo
avatar
Also seen the report of him talking shit to everyone, i dont understand it, been a while since he doesnt dare talking to me anymore, i can always feel the butthurt when he's onlind xP, raped him too many times with/without fp/ac. Feeldbadman Big Grin
avatar
Btw, fun fact, just checked report section. Funny how wally cries about " where's the ss of me cheating" while he's constantly calling me hacker (with no proof ofc) i ask for the ss and he doesnt respond at all, or says i dont need it
avatar
Ty AD, and well, no need of any screenshot, just connect to t2k and check the banlist, i gotta be multiple times there if nobody cleaned it
avatar
Tosanz, ive never been here, i didnt know u had report section, altho chat id the fastest and easiest way for people to read things
avatar
we have report section.so i dont understand why all cry here????
avatar
Curra is clean plz guys stop this childish acts
avatar
And I know u I also know you won't hack if some1 is abusing here, he will be punished
avatar
I hope you'll post in report section please next time or that time if you've any screens plz post them at report section
avatar
hi clan
avatar
hi
avatar
Cuz apparently you can't kill/get good ratio at t2k, even with fp on.....
avatar
It would be fine if it was just 1 member doing it, but i've got banned by at least 5 different members, and kicked by 3-4 including rayden cuz they had no s-admin to ban. Those players obviously know shit about the game, please someone tell them how it works/how a real hacker looks like
avatar
It was jakob this time
avatar
Who banned you?
avatar
HAHAHA
avatar
Take it easy
avatar
No common sense around herr?
avatar
Seriously, theres no oldschool t2k members active enough to tell new faggots to stop bitching around? They ask me for fp i use it, they ask me for ac and i use it, ac went permanently down so they ask me for fp again, i use it and still get banned
avatar
Bro wtf is wrong with t2k members? I keep getting banned even with fp on, bunch of rookie admins who dunno shit about the game, please someone go teach them how to bust real hackers, or tell them what hacks really look like.
avatar
we have the mapcycle working correctly now .. it was actually working backwards for a few days .. back to normal now
avatar
<(T2K)>M.ElgenDy.RO good map now
avatar
Sad
avatar
hi
avatar
hi
avatar
Hola Smile
avatar
Good morning Clan
avatar
sup clan
avatar
hi
avatar
HELLOOOOO
avatar
hello
avatar
jeje si neme, muy buen scrim Smile
avatar
hello sukas
avatar
Wheres da clan at?
avatar
Sup?
avatar
hello
avatar
buen scrim hoy bro
avatar
hi clan
avatar
yo
avatar
TGIFSmile
avatar
FRIDAY!!!!!
avatar
j@red Big Grin
avatar
hi jqred
avatar
hi
avatar
hi
avatar
sup neme
avatar
que hay neme
avatar
hello
avatar
Friday is almost here
avatar
hi
avatar
thanks for back the old maps ^_^
avatar
Server is back